Social media heeft zich in hoog tempo ontwikkeld. Het is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Met de komst van internet en social media zijn ook de toepassingsmogelijkheden van marketing veranderd. Online communicatie heeft verschillende traditionele vormen van marketing verslagen. Dit geldt ook voor de sector veehouderij. Deze module geeft handvatten bij het gebruik van social media. Welke social media kanalen zijn er en waar kan je deze allemaal voor inzetten? Privé-gebruik, het onderhouden van zakelijke relaties, maar ook ter promotie van je bedrijf of van de hele sector. Hoe kan je de verschillende kanalen het beste gebruiken? Aan welke eisen moet een bericht voldoen en hoe vergroot je bereik? Voor een goede communicatie dien je weloverwogen keuzes te maken. Dit en meer komt aan bod in de module Het gebruik van social media in de sector veehouderij.
De module Het gebruik van social media in de sector veehouderij is interactief van opzet. Naast het lesboek heb je toegang tot de digitale module van deze uitgave. Hier vind je naast de interactieve extra’s zoals video’s, animaties en links nu ook toetsen*. Deze module is geschikt voor niveau 4 en is onderdeel van een serie modulen van het Ontwikkelcentrum voor het kwalificatiedossier Agro productie, handel en technologie.
De module Het gebruik van social media in de sector Veehouderij is tevens als digitale module beschikbaar en maakt onderdeel uit van de Startpagina Veehouderij.
* Na activatie van de licentie heb je 12 maanden toegang tot de digitale module.
Social media heeft zich in hoog tempo ontwikkeld. Het is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Met de komst van internet en social media zijn ook de toepassingsmogelijkheden van marketing veranderd. Online communicatie heeft verschillende traditionele vormen van marketing verslagen. Dit geldt ook voor de sector veehouderij. Deze module geeft handvatten bij het gebruik van social media. Welke social media kanalen zijn er en waar kan je deze allemaal voor inzetten? Privé-gebruik, het onderhouden van zakelijke relaties, maar ook ter promotie van je bedrijf of van de hele sector. Hoe kan je de verschillende kanalen het beste gebruiken? Aan welke eisen moet een bericht voldoen en hoe vergroot je bereik? Voor een goede communicatie dien je weloverwogen keuzes te maken. Dit en meer komt aan bod in de module Het gebruik van social media in de sector veehouderij.
De module Het gebruik van social media in de sector veehouderij is interactief van opzet. Naast het lesboek heb je toegang tot de digitale module van deze uitgave. Hier vind je naast de interactieve extra’s zoals video’s, animaties en links nu ook toetsen*. Deze module is geschikt voor niveau 4 en is onderdeel van een serie modulen van het Ontwikkelcentrum voor het kwalificatiedossier Agro productie, handel en technologie.
De module Het gebruik van social media in de sector Veehouderij is tevens als digitale module beschikbaar en maakt onderdeel uit van de Startpagina Veehouderij.
* Na activatie van de licentie heb je 12 maanden toegang tot de digitale module.